تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت آیت الله جوادی آملی برای خلق حماسه ای دیگر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله جوادی آملی از قدر دانی خون شهدا توسط ملت ایران یاد کرد و افزود: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن عبادت است و حداقل وظیفه ای است که مردم در قبال خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران می توانند انجام بدهند.

وی افزود: تمام امکانات و خدماتی که در این مملکت وجود دارد، به برکت راه امام راحل، شهدا و همچنین جانبازانی است که بیش از 20 سال با بدنی قطع نخاع به سر می برند.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: امروز نخستین ثواب خدمت مسئولان کشور، در نامه اعمال شهدا، جانبازان و ایثارگران نوشته خواهد شد و ما مدیون آنان هستیم.

وی با تبریک دهه مبارک فجر از عموم مردم ایران اسلامی دعوت کرد برای نشان دادن انسجام ملی و خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور یابند.

انتهای پیام/ ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت آیت الله جوادی آملی برای خلق حماسه ای دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..