تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرکی: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا است

فرکی: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در مورد فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ایام شیرین برای مردم ایران تداعی کننده پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است. شک نکنید مسیر انقلاب همچنان با قدرت پابرجا است و مردم ما با آرمانهای امام و رهبری تجدید بیعت و خاطره می کنند.

وی ادامه داد: 22 بهمن امسال با اظهارنظر و اقدامات "دونالد ترامپ" رئیس جمهور جدید آمریکا  همزمان شده است. به نظر می رسد ترامپ در سیاست های خارجی خود دچار احساسات شده و به دور از هرگونه بحث کارشناسی تصمیم می گیرد. بدون شک این سیاست ها در تضاد با صلح جهانی است.

فرکی در پایان خاطرنشان کرد: برهمین اساس حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند ضمن حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و نمایش وحدت ملی، به مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا تبدیل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرکی: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..