تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دختر مثل یک مار پوست می اندازد + تصاویر (18+)

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شالینی یاداو دختر بچه 16 هندی است که از دو ماه پیش تا کنون شاهد تغییراتی عجیب و غریب در ظاهر بدن خود شده، پوست او به طرزی بد و زننده در حال زمختی و تکه تکه شدن است، درست شبیه یک مار.  اثر مرطوب کننده های مختلف روی پوست او بی اثر و هر روز بر زبری و خشنی پوست او اضافه می شود تا جایی که بخاطر ظاهر خشن و نامناسبش از مدرسه اخراج شد.

پزشکان تغذیه نامناسب دوران جنینی و التهاب پوستی اریترودرمی را تشخیص داده اند اما مادر وحشت‌زده حاضر به پذیرفتن دلیل عنوان شده نیست، او از جو روانی بدی که علیه دختر جوانش در محله شکل گرفته بسیار غمگین و ناراحت است. 

درست است که این بیماری دردناک کشنده نبوده و پزشکان به درمان خوش بینند اما خانواده از عهده مخارج پزشکی بر نمی آیند. حالا شایلی با انتشار تصاویری از خود در فضای مجازی و درج این جملات از مردم درخواست کمک کرده است: "همه خانواده از شرایط پزشکی من رنج می کشند اما جرم من چیست؟ من چه گناهی مرتکب شده ام که باید بخاطر این بیماری ناسزا بشنوم. لطفا اگر می توانید به من کمک کنید."

این دخر جوان پوستی شبیه مار پیدا کرده+ تصاویر این دخر جوان پوستی شبیه مار پیدا کرده+ تصاویر این دخر جوان پوستی شبیه مار پیدا کرده+ تصاویر این دخر جوان پوستی شبیه مار پیدا کرده+ تصاویر این دخر جوان پوستی شبیه مار پیدا کرده+ تصاویر این دخر جوان پوستی شبیه مار پیدا کرده+ تصاویر این دخر جوان پوستی شبیه مار پیدا کرده+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دختر مثل یک مار پوست می اندازد + تصاویر (18+)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..