تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست «بن بست وثوق» برگزار شد/ پوراحمد: متاسفم که تارخ در نشست حضور ندارد

نشست «بن بست وثوق» برگزار شد/ پوراحمد: متاسفم که تارخ در نشست حضور ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست خبری فیلم «بن بست وثوق» ساخته حمید کاویانی، باحضور کارگردان، کیومرث پوراحمد (مشاور)، مهرداد فرید (تهیه کننده)، پیمان جعفری (مجری طرح)، محمدرضا جهان‌پناه (مدير فيلمبرداری)، مهران ملكوتی (صدابردار و صداگذار)، بامداد بيات (موسيقی‌متن) و سيروس ميمنت و محمود جعفری (بازيگران)، آخرین ساعات شامگاه چهارشنبه در تالار سعدی برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، كيومرث پوراحمد با اشاره به حضورش به عنوان مشاور کارگردان توضیح داد: «هرسال يكي دو نفر از كسانی كه می‌خواهند فيلم اول را بسازند، از من می‌خواهند که در کنارشان حضور داشته باشم. این بار اما قبول کردم چرا که کارگردانش فرهيختگی و شاعرانگی داشت و اهل دل بود و از همه مهم‌تر این كه كارگردان خوبی است.»

او ادامه داد: «در «بن‌بست وثوق» كار زيادی نكردم و بيشتر به تیم دلگرمی دادم. فقط متأسفم كه امین تارخ اينجا نيست و اميدوارم عذرش برای حضور نداشتن، موجه باشد.»

مهرداد فريد نیز گفت: «این اولين بار است كه تهيه‌كنندگي فرد ديگری را انجام می‌دهم و اميدوارم استارت خوبی براي خود من باشد. ابتدا قرار بود امین تارخ تهيه‌كننده باشد اما بعدا ترجيح داد که تمرکزش را بر روی بازيگری در این فیلم بگذارد.»

محمود جعفری هم بیان کرد: «خوشحالم در فيلمی كار كرده‌ام كه چند نسل در كنار همديگر بوده‌اند و در كنار همه آنها نكته‌های زيادی را آموختم. «بن‌بست وثوق» فيلمنامه خاصی داشت و سردی خاصی بر فضای داستان آن حاكم بود.»

سيروس ميمنت در ادامه گفت: «به علت رفاقتی که با آقای كاويانی داشتم، بازی در این فیلم را پذيرفتم. متاسفم که امسال جشنواره پرباری نبود و در جشنواره فيلم‌های خوب نديدیم. اميدوارم سال آینده ديگر اينگونه نباشد.»

بامداد بيات هم با اشاره به اینکه این فیلم یکی از سخت‌ترین کارهای عمرش بوده است، گفت: «سختی کار در این بود که هر ثانيه از موسيقی فیلم باید قدم به قدم با داستان فیلم جلو می‌رفت و درعین‌حال هم نمی‌خواستيم موسیقی آن ملوديك باشد و از طرفی باید مخاطبان را هم همراه خود می‌کرد.»

حميد كاويانی نیز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا زمان فيلم‌تان تا این حد طولانی است، گفت: «می‌خواستيم داستان فيلم را كمی در سكوت پيش ببريم. از ابتدا هم قرار بود نسخه جشنواره كمتر كوتاه شود با اين پيش فرض كه حوصله مخاطب جشنواره بيشتر از مخاطبان عام است. اما قطعا زمان آن در اكران كوتاه‎‌تر خواهد شد.»

او در پایان افزود: «اين فيلم آخرين فيلمی بود كه به جشنواره امسال با فراز و نشيب اضافه شد و زمان كمی برای تحويل آن داشتيم. در نتیجه ريسك كمتری در آن انجام دادیم و با همان ايده اوليه قصه را روايت كرديم.»

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست «بن بست وثوق» برگزار شد/ پوراحمد: متاسفم که تارخ در نشست حضور ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..