تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس

مجید اکبری در سریال آرام میگیریم بازی می کند. بازیگر نقش مجتبی در آرام میگیریم ، مجید اکبری زنجانی نام دارد. مجید اکبری زنجانی در آرام میگیریم نقش یک سروان را بازی می کند که همسرش لیلا (محدثه قبادی) با کار او مخالف است. پورتال وهاران در این مقاله بیوگرافی مجید اکبری ( بیوگرافی مجید اکبری زنجانی ) و عکس های مجید اکبری را برای شما عزیزان منتشر می کند.

مجید اکبری یک فرزند دختر به نام فاطمه دارد که در ادامه این مقاله پورتال وهاران عکس دختر مجید اکبری زنجانی را مشاهده می کنید.

مجید اکبری علاوه بر سریال آرام میگیریم ، در فیلم چشم به توان ۲ به کارگردانی رحیم بهبودی فر و همچنین در فیلم تلویزیونی سرگرد جبلی به کارگردانی حسن نوری و همچنین در فیلم پازل به کارگردانی ابراهیم شیبانی بازی کرده است.

گویا مجید اکبری در تئاترهایی نیز به ایفای نقش پرداخته است و از بازیگری تئاتر به بازیگری در فیلم و سریال راه یافته است.

سن مجید اکبری تا به حال در جایی عنوان نشده ولی در یکی از پست هایی که در اینستاگرام منتشر کرده است، عکسی از کودکی خود در آغوش مادرش را منتشر کرده و در توضیح آن اشاره ای به سنش داشته است!

مجید اکبری در اینستاگرام با انتشار تصویری از کودکی اشت نوشت:

و من در آستانه ی چهل سالگی ….
بیش از هر چیزی تصویر کودکی که قریب ۴٠ سال پیش در آغوش اَمن مادر جا گرفته ، مرا به این نکته متوجه می کند که امروز که از آن زیبایی و جوانی جز غبار کهنسالی اش نمانده ، کودکِ در آغوشش چهل بهار گذرانده و در پیچ و خم روزگار ، نشستنِ غبار پیری را در چهره او دیر فهمیده ، چگونه قدردان مادریش باشم را نمی دانم اما خوب می دانم روزی برای همه ی ما هم شاید متنی نوشته شود که کودکِ در آغوشمان این گذر سالیان را ندیده و اکنون همچو من ، در کوچه پس کوچه های وجدانش در پی دلجوئی از پدر و مادرش است . من از او هرگز دلخور نخواهم شد چون خود مبتلا به این کم بینی هستم . خدایا کوتاهی های ما را در حق پدر و مادر مان به حرمت نام مقدسشان بپذیر . در آستانه ی تولد امسالم بیش از همه به دعای پدر و مادر نیازمندم .

عکس کودکی مجید اکبری

بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس

عکس دختر مجید اکبری

بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس

عکس های مجید اکبری / عکس های مجید اکبری زنجانی

بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)

همچنین بخوانید:  مادر شدن فقیهه سلطانی + عکس بارداری آذر 95




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی مجید اکبری بازیگر نقش مجتبی در سریال آرام میگیریم + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..