تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مستی برای کارفرمایش پیامک فرستاد و دچار دردسر شد

مارک مک لیلاند، باغبان 20 ساله شنبه شب با دوستانش در شهر گلاسکو اسکاتلند جشن گرفته بود.

مارک که در شرب خمر افراط کرده و سر از پا نمی شناخت ساعتی پس از نیمه شب یک پیامک برای کارفرمایش ارسال کرد: گریگ ، اجازه می دهی من امروز مرخصی بگیرم و سرکار نیایم. به شدت دل درد شده و ... گرفته ام.

دو دقیقه بعد، گریگ رئیس مارک در پیامکی پاسخ وی را داد: اولا، بهانه بهتری پیدا کن. این بدترین بهانه ای بود که تا به حال شنیده ام. دوما، ابله جان امروز یکشنبه است و روز تعطیلی است!.

روزنامه دیلی استار نوشته که تبادل این دو پیامک روی توییتر منتشر شده و خنده و استقبال فراوان کاربران را به دنبال داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مستی برای کارفرمایش پیامک فرستاد و دچار دردسر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..