تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین

قائم مقام شهرداری منطقه 11 تهران:

آخرین وضعیت تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین

تخریب این ساختمان ازسوی پیمانکار تخصص،در حال انجام است و هم اکنون به مرحله پایانی تخریب سقف رسیده است.

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، در حالی تخریب طبقه هفتم ساختمان علاالدین آغاز شد که شایعاتی پیرامون عدم رعایت اصول فنی تخریب درباره آن شکل گرفته است


وحيد محمدي درپاسخ به انتشار گزارش هايي كه درباره انتقاد غير اصولي در طبقه هفتم ساختمان پلاسكو صورت گرفته است،گفت:

تخریب این ساختمان ازسوی پیمانکار تخصص،در حال انجام است و هم اکنون به مرحله پایانی تخریب سقف رسیده است.

شهردار منطقه 11 با انتخاب پیمانکار و مشاور با تجربه و متخصص نسبت به تخریب طبقه هفتم این پاساژ ، از 18 آبان ماه سال جاری اقدام کرده است.   

با اجرای راهرو سر پوشیده و ایمن در پیاده روهای ضلع شرق و شمال پاساژ و نصب دستک و حفاظ ایمنی در اطراف بام با استقرار اکیپ HSE ؛ ایمن سازی انجام و  سپس تمامی تیغه ها ،کرکره ها ، سقف های کاذب و ضایعات موجود در طبقه هفتم و پشت بام جمع آوری و به خارج کارگاه منتقل شدند.

همچنین در راستای مقاوم سازی ؛مهار بندی کف طبقه هفتم با تسمه فلزی و مهار بندی قائم (باد بندها) اجرا شده که پس از آن عایق بندی ،شیب بندی و کروم بندی و بتن ریزی کف طبقه هفتم انجام شده است.

برای تأمین ایمنی و آسایش کسبه و شهروندان ؛ عملیات اجرایی هر شب بعد از تعطیلی پاساژ از ساعت 22 تا 6 صبح انجام می شود و در حال حاضر تخریب سقف طبقه هفتم در دست اقدام است.

رای کمیسیون ماده 100 و تجدید نظر پس از ارائه کلیه مستندات و مدارک مالک، صادر شده و لازم الاجرا است.

137 آنلاین

110

این اخبار را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..