تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه ای مزیّن به نام شهدا + تصاویر

موزه ای مزیّن به نام شهدا + تصاویر

این موزه در سال 1375 به منظور حفظ و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ شهادت تاسیس شد و هم اکنون آثاری چون عکس، وصیت نامه، دفترچه خاطرات، مدارک تحصیلی، سجاده، قرآن، تسبیح، عینک مطالعه، مقالات، کتاب‌ها و نوار سخنرانی شهدای گرانقدر کشور، در آن مشاهده می‌شود.

موزه ای مزیّن به نام شهدا + تصاویر

این مکان مقدس دارای 4 طبقه بوده و از مجموعه چند تالار شهدای ترور، بین الملل و شاخص تشکیل شده است. در تالار شهدای ترور  می توان به کلاه «رئیسعلی دلواری» و دست نوشته های «میرزا کوچک خان» اشاره کرد که جزو اولین آثار این تالار محسوب می شوند. 

تالار شهدای بین الملل، همان طور که از نامش پیداست به آثار شهدایی که در خارج از کشور به شهادت رسیده اند اختصاص دارد و  در تالار شهدای شاخص نیز آثار شهدای سرشناسی همچون مرتضی آوینی و محمدحسین فهمیده به نمایش گذاشته شده است.  در این فضای معنوی علاوه بر آثار شهدا، آثار هنری چون تابلوهای خطاطی و نقاشی و آثار اهدایی استاد فرشچیان نیز دیده می شود.

موزه ای مزیّن به نام شهدا + تصاویر موزه ای مزیّن به نام شهدا + تصاویر

شایان ذکر است؛ این موزه وابسته به بنیاد شهید بوده و بازدید از آن رایگان است.

موزه ای مزیّن به نام شهدا + تصاویر

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه ای مزیّن به نام شهدا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..