تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحاد سرخابی‌ها علیه تلویزیون/ اجازه نمی‌دهیم دربی پخش شود

اتحاد سرخابی‌ها علیه تلویزیون/ اجازه نمی‌دهیم دربی پخش شود

ورزش > لیگ برتر - سرخابی‌ها به اقدام اخیر صدا و سیما واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صدا و سیما در برنامه فوتبال برتر و پیش از دیدار استقلال و السد قطر از یک سامانه جدید برای تبلیغات و اسپانسری رونمایی کرد. در بازی های سرخابی ها همواره 3090 که سامانه هواداری و اسپانسری باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی است مورد تبلیغ واقع می شد اما این بار اول مارکت جایگزین شده بود. به نظر می رسد این درگیری ها از زمانی شروع شد که سامانه هواداری دو باشگاه به بازیکنان دو تیم اجازه مصاحبه با دوربین های تلویزیونی را نداد و حال صدا و سیما در یک اقدام خود جوش از تبلیغ برای سامانه مورد نظر خودداری کرد. حال سرخابی ها معتقدند تلویزیون از برند این دو باشگاه و هواداران دو تیم سو استفاده کرده و برای سامانه خودش تبلیغ کرده است. سرخابی ها تلویزیون را تهدید کرده اند که اگر این کار را انجام دهد اجازه پخش دربی را نخواهند داد.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحاد سرخابی‌ها علیه تلویزیون/ اجازه نمی‌دهیم دربی پخش شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..