تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی پروین: کی‌روش و برانکو را باید آشتی بدهیم/ گفته بودم السد با آقا «ژاوی‌شون» هیچ کاری نمی‌کند

علی پروین: کی‌روش و برانکو را باید آشتی بدهیم/ گفته بودم السد با آقا «ژاوی‌شون» هیچ کاری نمی‌کند

به گزارش تماشاگران امروز؛ علي پروين هميشه حرف‌هايش شيرين است. او كه اين روزها سعي مي‌كند تا يك جورهايي هواي فوتبال را داشته باشد، روز گذشته هم ديداري با مهدي تاج داشت. در اين جلسه، حرف از كي‌روش و اختلاف با برانكو به ميان آمد و طرفين به اين نتيجه رسيدند كه بهتر است زمينه‌اي را فراهم كنند تا اين دو مربي بزرگ فوتبال با هم آشتي كنند، چون پاي منافع ملي در ميان است. با علي پروين درباره تيم ملي، بازي استقلال با السد و البته دربي پايتخت حرف زديم، اما پروين هر بار بحث را به كي‌روش و برانكو مي‌كشاند و مي‌گفت: «اولويت بايد منافع ملي باشد و اتحاد و همدلي. بايد اين دو نفر با هم آشتي كنند تا فوتبال ما رنگ آرامش را ببيند. الان با اين اختلافي كه افتاده، فقط دل دشمنان و رقيبان را شاد كرده‌ايم.»

*علي‌آقا اما خيلي سخت است كه اين اتفاق بيفتد. كي‌روش و برانكو مثل كارد و پنير هستند!

ما رفتيم با آقا تاج حرف زديم. ايشان هم حرف‌هاي ما را قبول كرد. حالا ديگر بايد خودشان يك كاري بكنند. جلسه‌اي، چيزي بگذارند و مشكل را حل كنند. پاي منافع ملي در ميان است.

*شما بارها در اين مورد حرف زده‌‌ايد. خودتان نمي‌خواهيد ميانجي شويد و...

الان هم دارم همين كار را مي‌كنم. هم آقا كي‌روش و هم آقا برانكو از مربيان خوبي هستند. شما ببينيد هم پرسپوليس صدر است و هم ايران. اين يعني كه دارند خوب كار مي‌كنند. خب چرا بايد قدر اين فرصت‌ها و قدر اين مربيان را ندانيم؟ درد‌مان چيست؟ نمي‌خواهيم بدون دغدغه به جام جهاني‌ برويم؟ من به همه مي‌گويم. هم استقلالي‌ها و هم پرسپوليسي‌ها و هم همه مردم ايران. كمك كنيد. كمك كنيد تا اتفاق‌هاي خوبي براي ايران بيفتد. حالا از آقاي تاج هم خواستم كه نشستي بگذارد تا كي‌روش و برانكو با هم آشتي كنند. به نظرم سوء‌تفاهم‌هايي پيش آمده و شك نكنيد اگر طرفين رو در رو با هم حرف بزنند همه چيز حل مي‌شود. اين روزها فوتبال ما به همدلي بيشتر از هر چيزي نياز دارد.

*علي آقا بازي با استقلال را هم ديديد؟ شما چند روز پيش گفته بوديد كه السد را با ژاوي شكست مي‌دهند.

ديديد گفتم آقا «ژاوي‌شون» كاري نكرد! ولي خطرناك بود. 120 دقيقه دويد. انگار نه انگار 36 -37 سال سن دارد. به استقلالي‌ها تبريك مي‌گويم. از هواداران پرسپوليس هم تشكر مي‌كنم كه حرف پيشكسوتان خودشان را گوش كردند و رفتند ورزشگاه. بازي با استقلال ملي بود. حالا هم نوبت پرسپوليس و تيم ملي است. بايد بازيكنان را از لحاظ روحي آماده كنيم تا انشاءالله بتوانيم قطر و چين را هم شكست بدهيم. من فكر مي‌كنم تيم ملي به راحتي به جام جهاني‌ صعود خواهد كرد.

*يك‌شنبه دربي پايتخت برگزار مي‌شود. استقلال السد را برده و روحيه خوبي دارد و پرسپوليس هم با شكست دادن تراكتورسازي مقابل تيم علي‌منصور قرار مي‌گيرد.

علي، بچه خوبي است. تيمش دارد راه مي‌افتد. اعتماد كردن به جوان‌ها تاوان دارد كه او پس داده. تيمش مقابل السد هم با آن همه ستاره خوب بازي كرد. به او تبريك مي‌گويم.

*نتيجه را نگفتيد؟

نتيجه كه واقعاً قابل پيش‌بيني نيست. هر دو تيم حالا مدعي هستند. پرسپوليس صدرنشين است و مي‌خواهد قهرمان شود، استقلال هم پس از چند بازي حالا روي دور افتاده است. هر كدام از تيم‌ها كه قدر موقعيت‌هاي خودشان را بدانند، مي‌توانند برنده شوند. من پيش‌بيني خاصي نمي‌كنم، ولي اميد زيادي دارم كه اين بازي يكي از بهترين دربي‌ها شود.

*مهدي طارمي و بقيه پرسپوليسي‌ها كه ادعا كرده‌اند مي‌برند، عدد چهار نشان مي‌دهند و... 

كري خوانده‌اند ديگر. از امروز هم منتظر باشيد كه استقلالي‌ها كري بخوانند. زمان ما اين چيزها بيشتر بود. ما كري مي‌خوانديم و حرف‌مان را هم در زمين مي‌زديم. اميدوارم هواداري كه به ورزشگاه مي‌‌آيد از بازي دو تيم راضي باشد.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی پروین: کی‌روش و برانکو را باید آشتی بدهیم/ گفته بودم السد با آقا «ژاوی‌شون» هیچ کاری نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..