تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالن جدید کنسرت هامبورگ، شاهکار معماری از نظر آکوستیک

کد خبر: ۴۶۶۹۱۳

۹۱  بازدید

به تازگی در شهر هامبورگ آلمان، سالن کنسرتی به نام Elbphilharmonie افتتاح شده است که از نظر زیبایی یکی از بهترین‌هاست، اما جنبه شاخص این سالن کنسرت کامل بودن آن از نظر آکوستیک یا شنیداری است.

وب سایت یک پزشک - علیرضا مجیدی: به تازگی در شهر هامبورگ آلمان، سالن کنسرتی به نام Elbphilharmonie افتتاح شده است که از نظر زیبایی یکی از بهترین‌هاست، اما جنبه شاخص این سالن کنسرت کامل بودن آن از نظر آکوستیک یا شنیداری است. یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است

این سالن کنسرت به هزینه ۸۴۳ میلیون دلار ساخته شده. شرکت معمار اصلی سالن، شرکت سوئیس مشهور Herzog and De Meuron بوده است.

نمای بیرونی موج‌شکل و معماری داخلی این سالن که ظرفیت ۲۱۵۰ صندلی را دارد، واقعا خیره‌کننده و چشم‌نواز است.

برای اینکه سالن از نظر آکوستیک کامل باشد، شرکت سوئیسی با یک متخصص خبره در زمینه صوت و صدارسانی به نام یاسوهیستا تویوتا، مشاوره کرده است.

یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است

بر روی دیواره‌های سالن برای کامل بودن از نظر پخش و پژواک صدا، ۱۰ هزار پنل ویژه نصب شده است که به اندازه دلخواه صدا را جذب و پخش می‌کنند.

شش سال طول کشید تا این سالن کنسرت تکمیل شود و در این مدت، این پروژه منتقدانی هم برای خود داشته است.

زمانی که بالاخره سالن کنسرت تکمیل شد، روی آن واژه آلمانی fertig به معنی تکمیل و تمام‌شده نمایش داده شد.

یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است

شرکت سوئیسی معمار این سالن، پیش از این شاهکارهایی مثل سالن مدرن تیت در لندن، استادیوم آلیانز آرنا و استادیوم لانه پرندگان پکن را هم ساخته بود. یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است  یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است  یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است  یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است  یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است  یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است  یک شاهکار معماری: سالن جدید کنسرت هامبورگ که کامل‌ترین و بهترین سالن کنسرت از نظر آکوستیک لقب گرفته است 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالن جدید کنسرت هامبورگ، شاهکار معماری از نظر آکوستیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..