تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نیل گورساچ» حملات ترامپ به نظام قضایی آمریکا را «یأس آور» خواند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «نیل گورساچ» گزینه موردنظر «دونالد ترامپ» برای عضویت در دیوان عالی آمریکا حملات توئیتری شخص رئیس جمهور علیه دستگاه قضایی این کشور را «یأس آور» و «دلسرد کننده» خواند.

«ران بونژان» سخنگوی «نیل گورساچ» یک استراتژیست جمهوریخواه است که از سوی کاخ سفید برای تسهیل روند تأیید «گورساچ» در مجلس سنای آمریکا استخدام شده است. وی تصدیق کرد که گورساچ در دیدار با سناتور «ریچارد بلومنثال» دموکرات دقیقاً این واژه ها را در انتقاد از حملات ترامپ علیه نظام قضایی بکار برد.

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اوایل هفته جاری در پیام توئیتری خود حکم صادره از سوی قاضی «جیمز روبارت»- مبنی بر تعلیق دستور ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان و پذیرش تمام پناهجویان- را محکوم کرد.

دولت ترامپ نیز در واکنش به این حکم صادره، درخواست تجدیدنظر خود را به دادگاه استیناف فدرال ارائه نمود.

ترامپ در پیام توئیتری خود قاضی روبارت را یک فرد «به اصطلاح قاضی» خواند که عقیده و حکم «مضحک» او «اساساً به امکان اجرای قانون در کشور [آمریکا] لطمه زده است».

این در حالی است که «چاک شومر» رهبر اقلیت سنای آمریکا نیز پیشتر با انتقاد از پیام های توئیتری «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور گفت: «حمله ترامپ به شخصی مانند جیمز روبارت- قاضی فدرال در شهر «سیاتل»- نشانه بی احترامی به یک واحد مستقل قضایی است که حاضر نیست همواره در برابر خواسته های ترامپ سر تعظیم فرود آورد و از طرفی از فقدان احترام به قانون اساسی از جانب ترامپ حکایت می کند. لغو این قانون نشان داد که دیوان عالی به منزله ناظری مستقل بر دولت فعالیت می کند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نیل گورساچ» حملات ترامپ به نظام قضایی آمریکا را «یأس آور» خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..