تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلبوم «آیینه قدی» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد

آلبوم «آیینه قدی» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شدبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «آیینه قدی» جدیدترین آلبوم از «مهدی یراحی» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، از صبح امروز (سه شنبه 19 بهمن ماه)، به تهیه کنندگی «مجید عبدی» و توسط شرکت «رویال هنر پارس» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

این در حالیی است که همزمان با نشر این اثر، می توان آنرا از سوی سایت «بیپ تونز» با اجازه صاحب اثر، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
 
ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های «آرش مهرابى»، «امیرعلى بهادرى»، «امیرحسین مساح» و «رضا شاهین» است. همچنین «مهدى یراحى»، «امیرعلى بهادرى»، «احسان نى‌زن»، «وحید پویان» و «اسحاق اسدبیگى» آهنگسازان قطعات بوده و «سعید زمانى»، «هومن نامدارى»، «پیمان میرزایى»، «اسحاق اسدبیگى» و «مهدى یراحى» نیز تنظیم قطعات آلبوم را انجام داده‌اند.
 
شایان ذکر است که پیش از این سه آلبوم به نام های «من و رها کن»، «امپراطور» و «مثل مجسمه» از مهدی یراحی در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلبوم «آیینه قدی» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..