تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمود عباس، اسرائیل را تهدید کرد

کد خبر: ۴۷۶۸۶۵

۵۲۴  بازدید

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به ادامه شهرک‌سازی‌های اسرائیل تهدید کرد که همکاری امنیتی با این رژیم را متوقف خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روسیاالیوم، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که در صورت ادامه شهرک‌سازی‌های اسرائیل وی ناگزیر به قطع همکاری امنیتی با آن خواهد شد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به پاریس سفر کرده است گفت: طی سخنانی در مجلس سنای فرانسه گفت که اگر شهرک‌سازی ادامه یابد، وی گزینه دیگری به جز قطع همکاری امنیتی با اسرائیل ندارد.

وی روز گذشته در دیدار با فرانسوا اولاند گفت: قانون جدیدی که کنست رژیم صهیونیستی تصویب کرده است، سرقت سرزمین‌های فلسطین را به نفع شهرک‌نشینان، جایز می‌داند.

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، شامگاه دوشنبه لایحه قانونی شمردن ساخت خانه‌ها، که بروی املاک شخصی فلسطینی‌ها ساخته می‌شود را در مرحله دوم و سوم خود به تصویب رساند.

این قانون حدود 4 هزار خانه را بروی املاک خصوصی فلسطینی‌ها «قانونی» کرده و همچنین به ساخت و سازها در شهرک‌های موجود نیز شتاب بیشتری خواهد داد.

سازمان آزادی‌بخش فلسطین و ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب لایحه‌ای جنجالی در پارلمان اسرائیل مبنی بر قانونی شمردن تصرف اراضی فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمود عباس، اسرائیل را تهدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..