تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت عوارض شامل تابلوهای واحدهای صنفیِ معرف فعالیت نمی‌شود

محمدرضا احسانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به بحث دریافت عوارض در زمینه تابلوهای واحدهای صنفی اظهار داشت: مطابق ابلاغیه از سوی دیوان عدالت اداری، برای تابلوهای واحدهای صنفی که معرف فعالیت واحد هستند نباید عوارض دریافت شود. 

رئیس اتحادیه فرش‌فروشان استان البرز با بیان اینکه عوارض برای تابلوهای صنفی معرف برند باید دریافت شود، ادامه داد: باید عوامل اجرایی، برند را تعریف کنند و به طور مشخص اعلام کنند که نصب چه تابلویی برند محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 3 نوع برند وجود دارد، بیان کرد: برند در سطح بین‌المللی یعنی شاخصه‌ای از فعالیت تجاری که در سطح دنیا شناخته شده است و نوع دیگر برند ملی است که در سطح کشور مطرح است.

احسانی‌نیا با بیان اینکه نوع سوم برند در سطح استان و شهرستان است، اضافه کرد: عوارض باید برای برندهای سطح بالا تعریف شود و نوع سوم، برند معمولی محسوب می‌شود که نباید برای آن عوارض پرداخت شود.

رئیس اتحادیه فرش‌فروشان استان البرز تاکید کرد: شورای شهر باید منابع درآمدی دیگری برای شهرداری تعریف کند تا منابع آن فقط از طریق اخذ عوارض صنفی تامین نشود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت عوارض شامل تابلوهای واحدهای صنفیِ معرف فعالیت نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..