تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : درخواست تمکین یعنی چه؟

سوال
درخواست تمکین به چه معناست؟

جواب
با سلام و احترام
کاربر گرامی ؛ مصادیق تمکین بشرح ذیل می باشد :
– زن مکلف است نیازهای جسمی و مشروع شوهر خود را بر آورده کند، البته زن ملزم به تامین خواست های خلاف شئون اخلاقی یا مغایر با سلامت جسم و روح و یا روش های انحرافی نیست ولی جز در مواردی که گفته شد اگر از شوهر خود تمکین نکند، شوهر می تواند از پرداخت نفقه خودداری ورزد.
– یکی دیگر از موارد تمکین اقامت در اقامتگاه دایمی شوهر است، یعنی زن برای دریافت نفقه باید در خانه شوهر زندگی کند مگر آن که حین وقوع عقد شرطی جز این شده باشد.
– مورد سوم، الزام زن به حسن معاشرت با شوهر خویش است.
– سوء رفتار یکی دیگر از مواردی که عدم تمکین محسوب می شود، سوء رفتار زن یا انتخاب شغلی مغایر با شئون اخلاقی و وظایف زناشویی و داشتن معاشران فاقد صلاحیت اخلاقی است.بدیهی است در صورت عدم وجود هر یک از شراط فوق، مرد می تواند از طریق دادگاه خانواده الزام زوجه را به تمکین بخواهد.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : تاثیر مصرف حبوبات بر کم شدن وزن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : درخواست تمکین یعنی چه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..