تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




12 طرح خدماتی و عمرانی در خوی بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل گازرسانی به روستاهای اکری بوجاق، ویشلق علیا، ویشلق سفلی، باغدرق، بیلوار و بیزنده است که روز چهارشنبه و به صورت همزمان در روستای پارچی از توابع بخش مرکزی و با حضور مسئولان شهرستان خوی افتتاح شد.
برای گازرسانی به این روستاها با 48 کیلومتر خط انتقال و شبکه 68 میلیارد ریال هزینه شده است و با بهره برداری از آنها بیش از هزار و 400 خانوار از نعمت گاز بهرمند شدند.
همچنین با حضور مسئولان شهرستان خوی عملیات اجرایی تامین آب 6 روستای احمد آباد، اکبرآباد، عزت آباد، آغبلاغ علیا و سفلای صفائیه به صورت همزمان در روستای احمد آباد آغاز شد.
برای اجرای این طرح ها که هزار و 400 خانوار از آن متنعم می شوند، بیش از 10 کیلومتر خط انتقال و شبکه احداث و 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
به گزارش ایرنا، خوی با 385 هزار نفر جمعیت، دومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی به شمار می رود و در 134 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
7133/3072**خبرنگار: سعید فرجی**انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «12 طرح خدماتی و عمرانی در خوی بهره برداری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..