تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود لسترسیتی به یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس

به گزارش ایرنا، شاگردان «کلودیو رانیری» در تیم لسترسیتی که بر خلاف سال گذشته، فصل بسیار سختی را سپری می کنند، بامداد پنجشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های انگلیس (اف ای کاپ) از دربی کانتی پذیرایی کرده و در نهایت به پیروزی سه بر یک دست یافتند.
این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک همراه شد و لسترسیتی توانست در وقت های اضافه با گلزنی «اونیان اندیدی» و «دمارای گری» به پیروزی سه بر یک دست یافته و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود تا در این مرحله به مصاف میلوال برود.
**برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس بدین شرح است:
برنلی - لینکولن
هادرسفیلد - منچسترسیتی
میدلزبورو - آکسفورد
میلوال - دربی کانتی
وولورهمپتون - چلسی
فولهام - تاتنهام
بلکبرن - منچستریونایتد
استون یونایتد - آرسنال
ورزشی**3783*شبس*1488 *خبرنگار: امیر میرزاییان*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود لسترسیتی به یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..