تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احمدی گزارشگر دربی می‌شود؟

کد خبر: ۴۷۶۸۴۷

۱۱  بازدید

محمدرضا احمدی همواره یکی از گزینه‌ها برای گزارشگری بازی‌های حساس است و شاید دربی 84 هم به او برسد.

ورزش سه: محمدرضا احمدی همواره یکی از گزینه‌ها برای گزارشگری بازی‌های حساس است و شاید دربی 84 هم به او برسد.

گزارشگر مسابقه استقلال و پرسپولیس همواره برای علاقه‌مندان به فوتبال اهمیت زیادی داشته و حتی موجب شده تماشاگران با تعیین شدن گزارشگر مورد نظرشان قید رفتن به ورزشگاه را بزنند و از پای تلویزیون بیننده باشند اما هنوز سازمان صدا و سیما به صورت رسمی این موضوع را برای دیدار پیش روی این دو تیم اعلام نکرده است.

محمدرضا احمدی شب گذشته مجری‌گری نشست صمیمانه اعضای دو تیم استقلال و پرسپولیس را برعهده داشت و شاید دربی 84 نیز به او سپرده شود.

احمدی گزارشگر دربی می‌شود؟

دربی دور رفت را مزدک میرزایی گزارش کرد و بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اخیر نیز که از اهمیت بالایی برخوردار بود به عادل فردوسی‌پور سپرده شد و با این وجود بعید نیست احمدی یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای گزارشگری دربی باشد.

احمدی در بازی برگشت فصل گذشته هم که پرسپولیس 4 بر 2 استقلال را شکست داد گزارشگری دربی را برعهده داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احمدی گزارشگر دربی می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..