تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فنونی‌زاده: السد اسیر جوانان استقلال شد

کد خبر: ۴۷۶۸۴۶

۱۱  بازدید

هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه بازیکنان جوان این تیم روزهای خوبی را برای آبی پوشان رقم زده اند، گفت: السد اسیر جوانان پرانگیزه استقلال شد.

خبرگزاری مهر: هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه بازیکنان جوان این تیم روزهای خوبی را برای آبی پوشان رقم زده اند، گفت: السد اسیر جوانان پرانگیزه استقلال شد.

مهدی فنونی زاده در خصوص دیدار استقلال برابر السد قطر گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و فکر می کنم علاقه مندان به فوتبال از این بازی لذت برده باشند. استقلال در هفته های اخیر با ادامه بازی های خوب نتایج قابل قبولی هم کسب کرده و فکر می کنم یکی از علت های موفقیت این تیم شناخت یک ترکیب ثابت در استقلال است که کار را برای منصوریان راحت کرده است.

وی در خصوص تیم السد قطر نیز گفت: این تیم متکی به ژاوی بود و تمام بازیکنان قطری توپ هایشان را به او می دادند تا ژاوی شروع کننده بازی در میانه میدان باشد. البته بازیکنان استقلال توانستند دقایقی او را مهار کرده و از کار بیندازند و اجازه هنرنمایی به او ندهند اما هر بار که او پا به توپ می شد پاس های بسیار دقیقی برای هم تیمی هایش ارسال می کرد.

هافبک پیشین استقلال در ادامه تصریح کرد: آبی پوشان در نیمه اول حاکم میدان بودند اما در نیمه دوم کمی بازی از اختیارشان خارج شد اما باز هم در دقایق پایانی و وقت های اضافه این استقلال بود که کاملا بر بازی مسلط و صاحب توپ بود و حتی می توانست در ثانیه های پایانی هم به گل دست پیدا کند که چنین اتفاقی پیش نیامد و استقلال توانست با اعتماد به نفس بالایی که داشت در ضربات پنالتی پیروز این بازی حساس باشد.

فنونی زاده در خصوص دیدار روز یکشنبه استقلال مقابل پرسپولیس گفت: همیشه شرایط این دو تیم برای این بازی متفاوت است و هیچ ارتباطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد و تنها عاملی که می تواند ضامن موفقیت یکی از این دو تیم باشد اعتماد به نفس و روحیه بالا و استفاده از موقعیت های به دست آمده است.

وی در پایان در خصوص حضور پررنگ تماشاگران در دیدار استقلال برابر السد گفت: باید قدر این تماشاگر را بدانیم زیرا آنها سرمایه های ورزش کشور ما هستند و دیروز نشان دادند که فارغ از هر رنگی به پیروزی تیم های داخلی در میادین بین المللی حساس هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فنونی‌زاده: السد اسیر جوانان استقلال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..