تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک قطره خون نظامی روسی در سوریه از هر حمایتی باارزش‌تر است

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

بشار اسد
رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با هیأتی از اعضای مجلس دومای روسیه تصریح کرد: یک قطره خون نظامی روسی که در سوریه کشته می ‌شود، برای ما از هر حمایت نظامی دیگری ارزشمندتر است.

به گزارش بی‌باک به نقل از خبرگزاری سانا، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه با هیأتی از مجلس دومای روسیه دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات سوریه و همچنین راهکارهای تقویت روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند. 

بشار اسد در جریان این دیدار با اشاره به حمایت های مسکو از دولت و ارتش سوریه در نبرد با تروریسم اظهار داشت: یک قطره خون نظامی روسی که در سوریه کشته می ‌شود، برای ما از هر حمایت نظامی دیگری ارزشمندتر است.

پس از این دیدار، یک نماینده مجلس دومای روسیه گفت که بشار اسد برای مذاکره با تمامی اقشار سوری از جمله کُردها اعلام آمادگی کرده است.

گفتنی است، «دیمیتری سابلین» عضو مجلس دومای روسیه، ریاست هیأت اعزامی از سوی این مجلس به دمشق را بر عهده دارد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک قطره خون نظامی روسی در سوریه از هر حمایتی باارزش‌تر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..