تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی:صددرصد همه بازیکنان برای دربی انگیزه دارند

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛سیدحسین حسینی درباره دربی روز یکشنبه اظهار داشت: صددرصد همه بازیکنان برای دربی انگیزه ای دو برابر دارند. انشااله بازی قشنگی را شاهد باشیم و در نهایت استقلال برنده دربی باشد.
 
وی افزود: به نظرم کسانی که در این بازی به میدان می روند استرس زیادی دارند. بهنام برزای قول داده در دربی گلزنی کند و به سبک فرهاد مجیدی خوشحالی کند.
 
حسینی درباره برخورد صمیمانه اش با علیرضا بیرانوند گفت:من و علیرضا نزدیک 5، 6 سال در تیم ملی با هم بودیم و رابطه خوبی با هم داریم. حسین ماهینی، شهاب کرمی، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان در تیم پرسپولیس با من دوست هستند.
 
حسینی در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی روز یکشنبه خاطرنشان کرد: این ششمین دربی من محسوب می شود. در دربی هایی که حضور داشته ام همواره بازی ها با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسیده است اما امیدوارم در این دربی استقلال برنده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی:صددرصد همه بازیکنان برای دربی انگیزه دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..