تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه آثارسنگی در مجموعه کاخ قلعه سردار اسعد تهران +تصاویر

موزه آثارسنگی در مجموعه کاخ قلعه سردار اسعد توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان راه‌اندازی شد.

موزه آثارسنگی

موزه آثارسنگی در مجموعه کاخ قلعه سردار اسعد توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان راه‌اندازی شد.

موزه آثارسنگی در مجموعه کاخ قلعه سردار اسعد تهران

«مصطفی هادی‌پور» گفت که هم‌زمان با ایام الله دهه مبارک فجر وسالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، موزه آثار تاریخی سنگی شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه موزه ها در معرفی هویت تاریخ بشر اهمیت ویژه‌ای دارند افزود:

موزه آثارسنگی در مجموعه کاخ قلعه سردار اسعد تهران

    این مجموعه شامل آثاری از قطعات سنگی، سرستون ،پایه ستون سنگ تزئینی و سنگ قبرهای دوره صفوی و قاجاریه است.

هادی‌پور، ساعت بازدید موزه های تحت پوشش این اداره کل را درشش ماه نخست سال از ساعت ۹ تا ۱۸ و شش ماهه دوم سال را ۸ تا ۱۶ اعلام کرد و گفت که این سومین موزه ملی سنگ پس از موزه سنگ مجموعه تاریخی فرهنگی چالشتر و موزه سنگ قلعه دزک در استان است که به بهره‌برداری رسیده است که علاقه مندان از آن بازدید می‌کنند.

کجارو

اخبار مرتبط:

آشنایی با باغ ‌موزه‌ هنر ایرانی +تصاویر

موزه بانک ملی ايران (گزارش تصویری)

موزه ذوالفقاری زنجان: مومیایی‌های ایرانی+تصاویر

تصاویر جالب: باغ موزه دفاع مقدس در تهران

آشنایی با موزه هنرهای معاصر تهران +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه آثارسنگی در مجموعه کاخ قلعه سردار اسعد تهران +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..