تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف جستجوها برای نجات کودک مفقود شده اصفهانی در کانال آب

توقف جستجوها برای نجات کودک مفقود شده اصفهانی در کانال آب

محمد شریعتی اظهار کرد: روز گذشته یکی از دو کودکی که در کنار یک کانال انتقال آب مشغول بازی بوده اند در کانال آب می‌افتد و به دنبال آن خواهر ۱۰ ساله برای کمک به او وارد کانال می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق پدر این دو کودک نیز وارد آب می‌شود اما به دلیل شدت جریان آب در حالی که احتمال عرق شدن او وجود داشته است از آب به سختی خارج می‌شود.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اصفهان تصریح کرد: حوالی ساعت ۱۶ روز گذشته از سامانه ۱۲۵ تقاضای کمک می‌شود، که سه ایستگاه از اکیپ‌های امداد و نجات غواصی به محل حادثه اعزام می‌شوند و جستجوی داخل آب در فاصله دو آبند دنارت تا انارک آغاز می‌شود.

شریعتی افزود: اگرچه ورود غواصان در شب به آب به دلیل خطرات ممنوع است اما جستجوها تا پاسی از شب ادامه پیدا می‌کند اما متاسفانه بی‌نتیجه می‌ماند.

وی ادامه داد: امروز صبح جسد کودک ۱۰ ساله پیدا شد اما به دلیل شدت جریان آب و گل آلود بودن آن هنوز کودک دوم پیدا نشده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: در جلسه امروز با آب منطقه ای اصفهان مقرر شد که جریان آب موقتا میان دو آبند کانال قطع شود، تا جستجوی برای یافتن کودک دوم صبح فردا با کاهش شدت جریان آب ادامه پیدا کند.

شریعتی اضافه کرد: عملیات جستجو به دلیل شدت جریان آب، گل آلود بودن، سردی آب و خطرات بستر کانال امشب موقتا متوقف شده است.

وی در خصوص احتمال زنده بودن کودک مفقود شده گفت: نیروهای آتش نشان همواره با امیدواری به کار خود ادامه می‌دهند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف جستجوها برای نجات کودک مفقود شده اصفهانی در کانال آب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..