تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار وزرای دفاع ترکیه و عربستان در ریاض

کد خبر: ۴۷۶۸۰۴

۸۲۶  بازدید

وزیران دفاع ترکیه و عربستان طی دیداری که با یکدیگر در شهر ریاض داشتند، در مورد افزایش زمینه‌های همکاری نظامی و دفاعی رایزنی کردند.

خبرگزاری فارس: وزرای دفاع عربستان و ترکیه روز چهارشنبه (امروز) در ریاض دیدار کردند.

«محمد بن سلمان»، جانشین ولی‌عهد و وزیر دفاع عربستان از «فیکری ایشیک»، همتای ترکیه‌ای خود، در دفتر کار خود استقبال کرد.

خبرگزاری عربستان سعودی (واس) گزارش داد، دو طرف طی این دیدار در مورد زمینه‌های همکاری مشترک بین دو کشور، به ویژه در زمینه دفاعی و نیز راه‌های تداوم توسعه مسیرهای همکاری نظامی گفت‌وگو کردند.

وزرای دفاع عربستان و ترکیه همچنین در مود تحولات و شرایط منطقه خاورمیانه و تلاش‌های مشترک برای مقابله با تروریسم رایزنی کردند.

وزیر دفاع ترکیه به همراه تعدادی از مقامات نظامی این کشور امروز به منظور دیدار با مقامات سعودی وارد ریاض، پایتخت این کشور شد.

همزمان نیز، وزیران خارجه ترکیه و عربستان در آنکارا با یکدیگر دیدار و در مورد مسائل منطقه گفت‌وگو کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار وزرای دفاع ترکیه و عربستان در ریاض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..