تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در سال 2016 تعداد 1.4 میلیارد اسمارت فون در سراسر دنیا به فروش رسید

در سال 2016 تعداد 1.4 میلیارد اسمارت فون در سراسر دنیا به فروش رسید

بنا بر آخرین گزارش های ارایه شده توسط موسسه تحقیقاتی GfK، در سال 2016 در سراسر دنیا 1.41 میلیارد گوشی به فروش رسید. این عملکرد، نشاندهنده 6.6 درصد افزایش در فروش نسبت به سال 2015 است که فروشندگان گوشی های هوشمند موفق شده بودند فروش 1.32 میلیارد گوشی را به ثبت برسانند. ارزش این فروش نیز به همین نسبت افزایش یافت و ارزش کل اسمارت فون های فروخته شده در سال 2016 را به 428.9 میلیارد دلار رساند که نسبت به سال گذشته 7.7 درصد افزایش را نشان می دهد. تمامی مناطق غیر از اروپای غربی در طی آخرین سه ماهه سال 2016 نسبت به زمان مشابه در سال 2015 شاهد رشد بودند. در سه ماهه چهارم سال 2016 فروشندگان موبایل توانستند 391 میلیون گوشی را به فروش برسانند که در مقایسه با زمان مشابه در سال 2015 نشاندهنده 6.1 درصد رشد می باشد. همانطور که انتظار می رود، چین بزرگترین بازار اسمارت فون ها بود و در طی سه ماهه آخر سال 2016 تعداد 120 میلیون اسمارت فون در این کشور خاور دور به فروش رسید. در ادامه با تک شات همراه باشید.


پس از افتی کوتاه مدت، بازار اسمارت فون ها در آمریکای شمالی نیز مجدد رونق گرفت که بیشتر به دلیل انواع محرک های تبلیغاتی و پیشنهادات اپراتورهای وایرلس بود. عامل دیگری که به رشد فروش در سه ماهه چهارم در آمریکای شمالی کمک کرد، رونمایی از چندین گوشی پرچمدار بود که توانست تاثیر خوبی در بزرگترین بازار گوشی های پرچمدار داشته باشد. اما هنوز هم بازار آمریکای شمالی، با در نظر گرفتن اینکه در سال 2016 فقط 191.3 میلیون گوشی یعنی 300 هزار عدد بیش از سال 2015 در این بازار به فروش رفته، بازاری راکد ارزیابی می شود. بازار غرب اروپا علیرغم استفاده از خیلی از راهکارهایی که در آمریکا به کار رفت، با افت روبرو شد که از اشباع بودن این بازار ناشی می شود. GfK معتقد است که بازار اروپای غربی همچنان در سال 2017 راکد خواهد بود، در حالیکه بازار جهانی همچنان به رشد خود، ولو به میزان کم، ادامه خواهد داد. بطور خاص، این موسسه تحقیقاتی اعلام کرده است که امسال تقاضا در بازار جهانی اسمارت فون به حدود 1.48 میلیارد قطعه خواهد رسید.


همچنین انتظار می رود که بازار چین همچنان و به دلیل گسترش شبکه های 4G به رشد خود ادامه دهد. حدود 57 درصد کاربران اسمارت فون در چین در سال 2016 از شبکه 4G استفاده می کردند که این تعداد در سال جاری افزایش خواهد یافت.

اسمارت فون
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در سال 2016 تعداد 1.4 میلیارد اسمارت فون در سراسر دنیا به فروش رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..