تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دو نفر در برف کرمان/ ۳ نفر نجات پیدا کردند/ همگی افغانستانی بودند

مرگ دو نفر در برف کرمان/ ۳ نفر نجات پیدا کردند/ همگی افغانستانی بودند

علی گنج‌کریمی اظهار‌ داشت: به دنبال حادثه‌ای که روز شنبه 16 بهمن‌ماه جاری در منطقه جشار جبالبارز رخ داد ، 6 کارگر خطوط انتقال برق در برف و بوران گرفتار شدند.

وی یادآور شد: 3 نفر از آنها که قصد برگشت از کوهستان را داشتند متاسفانه دچار سرمازدگی شدند و دونفر از این حادثه دیدگان جان خود را از دست می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن 3 کارگر مفقود شده خطوط انتقال برق در منطقه جشار جبالبارز در عصر امروز خبر داد افزود: هر 6 کارگر گرفتارشده در برف در روستای "جشار"، از اتباع افغانستانی بودند.

وی با بیان اینکه امروز عصر عملیات جستجو و امدادرسانی در این منطقه به پایان رسید گفت: خوشبختانه 3 کارگر مفقود شده در کمال صحت و سلامت به پایگاه هلال احمر جبالبارز منتقل شدند.

صبح امروز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه، 3 تیم امدادی متشکل از گروه امداد کوهستان، گروه آفروید به همراه سه دستگاه خودروی نجات و تجهیزات امدادی به منطقه مذکور اعزام شده بودند که موفق به نجات گرفتارشدگان در برف شدند.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دو نفر در برف کرمان/ ۳ نفر نجات پیدا کردند/ همگی افغانستانی بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..