تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در 45 مسیر در گلستان برگزار می شود.

نجیب اله تاری افزود : این مراسم در گرگان از ساعت 10 صبح از چهارراه میدان ، خیابان امام خمینی ، فلکه شهرداری و خیابان شهدا ، چهارراه شهداء به سمت مصلی وحدت گرگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان گنبدکاووس هم از ساعت 10:30 صبح از مسجد قائمیه ، خیابان سرابی به طرف مصلی برگزار می شود، در مینودشت ساعت یازده از میدان حضرت امام خمینی (ره ) تا مصلی جمعه این شهر، در رامیان ساعت 11 از مقابل مسجد جعفری تا مصلی نماز جمعه ، در کلاله ساعت 10 صبح از مسجد جامع آغاز و تا میدان امام خمینی (ره )ادامه خواهد داشت، در شهرستان بندرگز ساعت 10:30 از خیابان شهید جلیلی آغاز و در مسجد جامع به پایان می رسد،در کردکوی ساعت 10 از میدان انقلاب تا مصلی، بندرترکمن هم ساعت ده از مقابل شهرداری تا چهار راه شهید کاسب ،در آزادشهر در ساعت 10:30 صبح از مقابل سپاه تا مصلی خاتم الانبیاء ادامه خواهد داشت، در علی آباد کتول از ساعت ده صبح از مسجد محمدیه آغاز و تا مصلی ادامه خواهد داشت،

تاری گفت: شهر فاضل آباد هم ساعت ده و سی دقیقه از گلزار شهدای گمنام تا مسجد جامع، شهرستان آق قلا ساعت ده صبح از میدان وحدت به سمت فلکه قدس، شهرستان مراوه تپه 9:30 دقیقه صبح از مسجد امام علی (ع ) تا میدان مرکزی و شهرستان گالیکش 10:30 دقیقه صبح از مرکز بهداشت تا مسجد جامع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..