تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید بگذاریم امثال مهدویان بیکار بنشینند/ «ماجرای نیمروز» خود سینماست

جواد عزتی بازیگر «ماجرای نیمروز»، درباره نگرانی از بازخورد مخاطبان نسبت به ایفای نقش جدی در این فیلم، به خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اصلا نگران نبودم؛ اتفاقا نگرانی من از این است که در سینما بیش از اندازه نقش جدی بازی می کنم و اتفاق خوبی نیست. اتفاقا دوست دارم در آثار کمدی هم کار کنم.

وی افزود: در کل کار من بازیگری است. طبیعتا دوست دارم هر ژانری را تجربه کنم و خودم را محک بزنم. امیدوارم در نهایت مردم کار را دوست داشته باشند.
 
وی درباره مورد هجمه قرار گرفتن فیلم مهدویان از جانب گروهی خاص به خاطر موضوعی کار دارد، اضافه کرد: فیلم «ماجرای نیمروز» بی‌طرف بود و این نگرانی در بین کل گروه نبود؛ چون این فیلم خود سینماست و تاریخ را به نحو احسن بیان می‌کند. فکر نمی‌کنم کسی نگاه جهت‌داری به آن داشته باشد.

این بازیگر در خصوص نقش‌آفرینی در فیلم «ماجرای نیمروز» اظهار داشت: فکر می‌کنم مردم این فیلم را دوست داشته باشند؛ چون بخش زیادی از آن را تجربه کردند و دوست دارند در قالب سینما بیان شود.

عزتی درباره محمد حسین مهدویان گفت: او جزو آدم‌هایی است که نباید بگذاریم، بیکار بنشینند؛ چون نخبه است و به سینما کمک می‌کند. من برای او و آدم‌هایی که به این نحو آبرو می‌خرند، احترام قائلم.

عزتی در خصوص فیلم مانی باغبانی «خرگیوش» بیان کرد: فضای این فیلم به درد جشنواره می‌خورد؛ چون تفکرهای مانی باغبانی که در فضای فیلم پیاده شده، رویکرد منحصر به فردی داشت و رنگ های مختلف به جذابیت جشنواره کمک می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید بگذاریم امثال مهدویان بیکار بنشینند/ «ماجرای نیمروز» خود سینماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..