تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیهیم از زیر غبار خارج شد

کد خبر: ۴۷۶۷۵۲

۲۶۱  بازدید

ورزشگاه دیهیم بعد از بازسازی کلی افتتاح شد و بخشی عمده از تاریخ فوتبال ایران از زیر غبار تاریخ در آمد .

ورزش سه: ورزشگاه دیهیم که به رسالت شرق موسوم بود یکی از 4 پایگاه تمرینی استقلال در دوران دهه 40 و50 بود .الگوی کمپ سازی در فوتبال ایران که در دوران صفایی فرهانی و دادگان انجام شد در سالهای دهه 40 و50 توسط خسروانی آغاز شد، در این دوران خسروانی 4 پایگاه ورزشی را در 4 منطقه تهران ساخت که ورزشگاه های تاج شرق و جنوب که به رسالت شرق و مرغوبکار در سالیان 3 دهه اخیر تغییر نام داده اند مهم تر و معتبر تر بوده است .

برای بازسازی کلی این ورزشگاه که دیهیم نام داشت و نام تیم دوم تاج روی آن گذاشته شده بود ،مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان حضور یافته و تاسیسات تازه این ورزشگاه با حضور وزیر ورزش دوست وارد فاز بهره برداری رسید .

در ورزشگاهی که حالا به دنبال بازسازی بخش های فرسوده و افزایش چمن مصنوعی آماده پذیرایی از اهالی فوتبال شده است ،خاطرات زیادی ثبت شده است ،جایی که کارگر جم ها، حسن روشن ها، حجازی ها و... در آن حضور یافته اند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیهیم از زیر غبار خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..