تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف سواری کیا با خلافی 91 میلیونی

توقف خودروی کیا با خلافی 91 میلیونی به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا گودرزی، گفت: ماموران پلیس راه آزاد راه شهید همت، حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو کیا را به علت  سرعت غیر مجاز توقیف کردند.
 
وی افزود: پس از توقف و استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور استان، مشخص شد که این خودرو دارای 91 میلیون و 600 هزار ریال خلافی و 185 فقره تخلف پرداخت نشده است که 16 مورد آن تخلف حادثه ساز است.
 
رئیس پلیس راه استان البرز، اظهار داشت: برابر تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی كه مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، مراتب به مالک خودرو اعلام شده و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نكند، از تردد آن جلوگیری می شود که برابر قانون، خودرو مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.

منبع:میزان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف سواری کیا با خلافی 91 میلیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..