تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر دهید / بازی کدامیک از بازیگران مرد را در فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر پسندید‌ه‌اید؟

شما نظر دهید / بازی کدامیک از بازیگران مرد را در فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر پسندید‌ه‌اید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در کنار فیلم‌هایی که شخصیت اصلی آن‌ها زنان بودند، تعدادی از فیلم‌های جشنواره سی و پنجم با محوریت شخصیت‌های مرد روی پرده سینما رفتند.

«ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان فیلمی با محوریت بازیگران مرد بود و حضورهای متفاوت بازیگرانی چون احمد مهران‌فر و جواد عزتی و مهرداد صدیقیان در آن جلب توجه کرد. هادی حجازی‌فر نیز نقشی به یادماندی در این فیلم ایفا کرد.

علی مصفا در «تابستان داغ»، کوروش تهامی در «رگ خواب»، امیر آقایی در «بدون تاریخ، بدون امضا»، حامد بهداد در «سدمعبر»، نوید محمدزاده در «بدون تاریخ، بدون امضا» و «خفه‌گی»، حمید فرخ‌نژاد در «گشت2» و «خوب، بد، جلف»، پرویز پرستویی و امیر جدیدی در «قاتل اهلی» و فرهاد اصلانی در «زیر سقف دودی» از جمله بازیگران مردی هستند که در جشنواره سی و پنجم با آثاری حضور داشتند.

از میان این بازیگران و یا سایر بازیگران مردی که در این دوره از جشنواره با فیلمی حضور داشتند، بازی کدامیک را بیشتر پسنیده‌اید؟ دیدگاه خود را در این زمینه به صورت کامنت مطرح کنید.

در شمارش آرا فقط اسم بازیگری که نخست از او یاد شده باشد، مورد توجه قرار می‌گیرد.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر دهید / بازی کدامیک از بازیگران مرد را در فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر پسندید‌ه‌اید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..