تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورمحمدی: 22 بهمن، صحنه پاسخ قاطعانه به یاوه گویی‌ها و گستاخی‌هاست

پورمحمدی: 22 بهمن، صحنه پاسخ قاطعانه به یاوه گویی‌ها و گستاخی‌هاستحجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 22 بهمن امسال و راهپیمایی این روز را از لحاظ زمانی، حائز اهمیت بسیار دانست و اظهار داشت: مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که پای ارزش‌هایشان ایستاده‌اند و 22 بهمن هم یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که پایمردی و وفاداری مردم به انقلاب و نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه در آن مشهود می‌شود.

وی افزود: بی‌تردید امسال هم مردم عزیز ما در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور گسترده و دشمن شکن دارند.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: 22 بهمن، عرصه و صحنه پاسخ قاطعانه به یاوه گویی‌ها و گستاخی‌ها به ویژه حرف‌هایی است که اخیراً رئیس جمهور آمریکا به زبان رانده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تصریح کرد: البته این قبیل حرف‌ها از روی نافهمی سیاسی است و نباید چندان آن‌ها را جدی گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورمحمدی: 22 بهمن، صحنه پاسخ قاطعانه به یاوه گویی‌ها و گستاخی‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..