تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم Hacksaw Ridge 2016 با لینک مستقیم

دانلود فیلم درام و بسیار زیبای Hacksaw Ridge 2016 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Hacksaw Ridge 2016 با کیفیت عالی

( دانلود با لینک مستقیم / کیفیت BluRay 720p )

« دانلود رایگان با لینک مستقیم از پلاس دانلود »

hacksaw ridge ver2 دانلود فیلم Hacksaw Ridge 2016 با لینک مستقیم

نام : Hacksaw Ridge – ستیغ اره ای

ژانر : درام | تاریخی | جنگی

محصول : 2016 آمریکا | استرالیا

اطلاعات بیشتر : IMDB

امتیاز : 8.4/10

کارگردان : Mel Gibson

بازیگران : Andrew Garfield, Sam Worthington, Luke Bracey

خلاصه داستان : فیلم بر اساس داستان واقعیِ یک مخالف جنگ و پزشک ارتش آمریکا به نام دزموند داس (اندرو گارفیلد) است که حاضر نمی‌شود سلاحی حمل کند، اما طی نبرد اوکیناوا در جنگ جهانی دوم با وجود شلیک‌های بی‌وقفه‌ی دشمن، یک‌تنه جان بیش از 75 نفر از هم‌رزمانش را نجات می‌دهد…

.

«ستیغ اره‌ای» تعداد زیادی از کلیشه‌های فیلم‌های جنگی را داراست، اما به جای آن که این کلیشه‌ها را همانند دیگر فیلم‌ها نمایان سازد، آن را در جهتی الهام‌ بخش به ثمر می‌نشاند. محتوای آن شامل شجاعت، میهن‌دوستی و پیروی از اعتقادات است؛ خصوصیاتی که در جامعه‌ی ترجیح منافع خود بر منافع دیگران وکم‌رنگ‌شدن مقوله‌ای به نام فداکاری، به ندرت یافت می‌شوند. اگرچه حضور «مل گیبسون» به عنوان کارگردان، خود گواه محکمی برای صحنه‌های نبرد است. او لحظات حیاتی معرفی شخصیت‌ها را به درستی انجام داده تا هنگام تلفات ناشی از خمپاره و گلوله، صرفا یک تصویر پوچ و خالی از آنان ندیده باشیم.

.

دانلود فیلم Hacksaw Ridge 2016

.

کیفیت BluRay 720p لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

مشاهده نمونه کیفیت





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم Hacksaw Ridge 2016 با لینک مستقیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..