تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلزله‌ای 5.4 ریشتری جنوب غربی پاکستان را لرزاند/احساس زلزله در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یک زلزله‌ای به قدرت 5.4 در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر جنوب‌غربی پاکستان را لرزاند.

بر اساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری آمریکا، این زمین‌لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است.

این زمین لرزه که در ساعت 14 و 32 دقیقه در 221 کیلومتری «پیشین» و 253 کیلومتری «نگور» سیستان و بلوچستان در دریای عمان و پاکستان بوقوع پیوست در برخی مناطق از استان سیستان و بلوچستان ایران نیز احساس شد.

تاکنون اخباری مبنی بر بروز خسارت در استان سیستان و بلوچستان بر اثر این زمین لرزه گزارش نشده است.

این زمین‌لرزه در حالی اتفاق می افتد که سحرگاه امروز(چهارشنبه)  زمین‌لرزه‌ای به قدرت 6.3 ریشتری مناطق ساحلی پاکستان را لرزانده بود.

مرکز لرزه‌نگاری آمریکا مرکز آن زمین لرزه را حدود 90 کیلومتری جنوب شهر تربت در ساحل دریای عرب در پاکستان و کانون آن را عمق 10 کیلومتری دریا اعلام کرده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلزله‌ای 5.4 ریشتری جنوب غربی پاکستان را لرزاند/احساس زلزله در سیستان‌وبلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..