تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ۴ پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان آبیک

ساعت: 17:07 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1033113

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۴ پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان آبیک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگاه آبیک؛ صبح امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور فرماندار آبیک، بخشدار بخش مرکزی و سایر مسؤولین شهرستان آبیک ۴ پروژه‌ عمرانی در بخش مرکزی شهرستان آبیک افتتاح شد.

پروژه آسفالت بهسازی معابر روستای حسین آباد بخش مرکزی شهرستان آبیک با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال، به طول ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع، پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستای زیاران بخش مرکزی شهرستان آبیک به طول ۵ هزار متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد ریال، بهره‌برداری از پروژه غسالخانه روستای زیاران به مساحت ۳۵۰ مترمربع، با اعتبار ۳ میلیارد ریال، هزینه این پروژه توسط یک خیر نیکوکار روستا تامین شده است؛ افتتاح پروژه سنگ فرش معابر روستای صمغ آباد بخش مرکزی شهرستان ابیک با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال به متراژه ۱ هزار متر مربع صبح امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

       
   



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ۴ پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان آبیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..