تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیکل بهتر، نمره‌ی بیشتر

محققان دریافتند که وضعیت آهن و آمادگی جسمانی یک دانشجو، تفاوت بین ۱۹ و ۲۰ را تعیین کند.
در این مطالعه، مدارک به دست آمده نشان دادند، خانم‌های دانشجویی که بدن متناسب‌تری داشتند و مقدار آهن بدن آن‌ها در وضعیت طبیعی قرار داشت، نمره‌ی معدلشان بیشتر از زنانی بود که بدنشان تناسب نداشت و کمبود آهن داشتند. تفاوت نمره‌ی آن‌ها ۱.۷ بود.
آهن به بدن در انجام عمل‌های حیاطی مانند انتقال اکسیژن به وسیله‌ی خون کمک می‌کند. کمبود آهن، خستگی، ضعف در کار و تحصیل را همراه می‌آورد. همچنین آمادگی جسمانی، سلامت عمومی، عملکرد شناختی و قدرت یادگیری را بهبود می‌بخشد.
۱۰۵ زن در این مطالعه شرکت داشتند که میانگین معدل آن‌ها، ۱۸.۴ بود. داده‌های این مطالعه نشان داد که زنانی که بیشترین مقدار آهن را در بدن خود داشتند، بیشترین نمرات را هم گرفتند. علاوه بر این، افرادی که بیشترین تناسب اندام را داشتند و مقدار آهن خون آن‌ها هم کافی بود، نمرات بهتری از افرادی که تناسب اندامشان کمتر بود و آهن کمتری هم داشتند گرفتند.
محققان گفتند که در مجموع، تاثیر تناسب اندام بیشتر از مقدار آهن موجود در خون بود، اما تاثیر هر دوی آن‌ها کنار هم بیشتر از همه بود.
بهبود تناسب اندام یا حفظ یک هیکل خوب، می‌تواند در موفقیت تحصیلی مهم باشد. محققین گفتند که در حالت ایده‌آل باید یک تغذیه‌ی مناسب هم در کنار این‌ها قرار بگیرد تا از کمبود مواد غذایی پیشگیری شود.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیکل بهتر، نمره‌ی بیشتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..