تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای امنیتی عراق 13 شبکه آدم ربایی را در دیاله منهدم کردند

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، علی الداینی رئیس شورای استانداری دیاله گفت: مدیریت نیروهای امنیتی در دیاله نقش محوری و تاثیرگذاری در مبارزه با جنایت های سازمان یافته ایفا کردند و توانستند 13 شبکه آدم ربایی را با هماهنگی سایر سرویس های امنیتی از جمله نیروهای پلیس این استان شناسایی و منهدم کنند.
وی افزود: مشخصه بارز نیروهای امنیتی استفاده از روش های پیشرفته در مبارزه با شبکه های آدم ربایی و تلاش نیروهای امنیتی در انهدام گروه های جنایتکار تاثیر گذار بوده است.
استان دیاله به رغم تلاش نیروهای مسلح و امنیتی عراق، در طول سال های گذشته همواره یکی از بسترهای فعالیت های تروریست ها بوده است و هنوز هسته های خفته تروریستی در این استان هر از چندی دست به اقدام تروریستی می زنند. استان دیاله عراق شاهد پدیده شوم آدم ربایی است.
خاورم*9364*1010
مترجم:محسن عزیزی**انتشار دهنده:حسن معظمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای امنیتی عراق 13 شبکه آدم ربایی را در دیاله منهدم کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..