تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد

کد خبر: ۴۷۶۷۰۲

۱۰۷  بازدید

شرکت لنوو در نمایشگاه SOLIDWORKS World 2017 چندین لپ‌تاپ‌ قدرتمند برای اجرای مضامین واقعیت مجازی رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌هایی که ThinkPad P51s،‌ ThindPad P51 و ThinkPad P71 نام دارند. تمام این محصولات از صفحه نمایش ۴K بهره می برند و از کارت‌های گرافیکی Quadro شرکت NVIDIA و Intel استفاده می‌کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت لنوو در نمایشگاه SOLIDWORKS World 2017 چندین لپ‌تاپ‌ قدرتمند برای اجرای مضامین واقعیت مجازی رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌هایی که ThinkPad P51s،‌ ThindPad P51 و ThinkPad P71 نام دارند. تمام این محصولات از صفحه نمایش ۴K بهره می برند و از کارت‌های گرافیکی Quadro شرکت NVIDIA   و Intel استفاده می‌کنند.


 لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد

این لپ‌تاپ وزن بسیار کمی دارد و حمل و نقل آن آسان است. پورت Thunderbolt برای آن در نظر گرفته شده که می‌توانید به وسیله‌ی آن از حافظه‌هایی با ظرفیت بسیار بالا استفاده کنید. لپ‌تاپ ThinkPad P51s از پردازنده‌ی Core i7، کارت گرافیکی NVIDIA Quadro M520M، یک ترابایت حافظه‌ی SSD، یک ترابایت هارد، باتری ۳۲ وات ساعتی، سه عدد پورت USB 3.0، یک عدد USB Type-C، یک پورت HDMI 1.4 و پورت شبکه بهره می‌برد. لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد
ThinkPad P51

مدل بعدی که ThinkPad P51 نام دارد، کمی از مدل قبلی بزرگ‌تر است و قدرت بیشتری هم دارد. گفته شده که قدرت گرافیکی آن ۲٫۵ برابر بیشتر از مدل قبلی است. این لپ‌تاپ حافظه‌ی SSD بیشتری دارد و میزان رم آن هم افزایش یافته است. در واقع مدل P51 در اندازه یک کامپیوتر رومیزی قدرت دارد و به همان اندازه هم سنگین است و گزینه‌ی مناسبی برای جا به جا کردن به حساب نمی‌آید.

لپ‌تاپ ThinkPad P51 با پردازنده‌ی Xeon E3-v6 یا Core i7 نسل هفتم با ۶۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. از کارت گرافیکی NVIDIA Quadro M2200M روی آن استفاده شده و ۲ ترابابایت حافظه‌ی SSD و یک ترابایت هارد روی این لپ‌تاپ دیده می‌شود. لپ‌تاپ ThinkPad P51 شرکت لنوو چهار عدد پورت USB 3.0، یک عدد پورت Thunderbolt 3، یک پورت HDMI و یک پورت شبکه دارد.

 لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد
ThinkPad P71: VR Ready

اما مدل آخر که ThinkPad P71 نام دارد برای اجرای مضامین واقعیت مجازی گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود. این لپ‌تاپ بزرگ‌ترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ در بین محصولات جدید لنوو است. یک لپ‌تاپ ۱۷ اینچی که وزن آن بسیار زیاد است.

از دیگر تغییرات این لپ‌تاپ می‌توانیم به استفاده از کارت گرافیکی Quadro P5000M اشاره کنیم که برای اجرای بازی‌ها و مضامین واقعیت مجازی هم مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به استفاده از پردازنده‌ی Xeon E3-v6 یا Core i7 با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. از کارت گرافیکی NVIDIA Quadro P5000M برای آن استفاده شده است.

یک عدد حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۱ ترابایت و یک عدد هارد ۱ ترابایتی هم برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. باتری ThinkPad P71 هم ۹۶ وات ساعت است و چهار پورت USB 3.0، یک پورت Thubderbolt 3، پورت HDMI 1.4 و پورت شبکه روی آن دیده می‌شود. لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو چند لپ‌تاپ قدرتمند معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..