تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماه‌چهره خلیلی در جشنواره فیلم فجر +عکس

تاریخ نشر : چهارشنبه 20 بهمن 1395 مشاهده : 88 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

ماه‌چهره خلیلی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

ماه‌چهره خلیلی

ماهچهره خلیلی با انتشار عکس زیر نوشت : جشنواره_فیلم_فجر

بیوگرافی ماه چهره خلیلی

ماه چهره خليلي متولد 1355 تهران است. وي داراي مدرك فوق ليسانس معماري از دانشگاه اكسفورد انگلستان مي باشد. وي دوره بازيگري را در method school در لندن گذراند و در سال 1382 براي اولين فعاليت سينمايي خود جهت بازي در فيلم چشمان سياه بعد از 22 سال به ايران آمد و دوره ديگري از بازيگري و كارگرداني را در مؤسسه سمعي و بصري استاد سمندريان در سال 84 پشت سر گذاشت. ماه چهره خليلي نوه دختري پروین سلیمانی در سريالهاي «در چشم باد»، «مختارنامه» و «كلاه پهلوي» ايفاي نقش نموده است از جمله فعاليت هاي ديگر وي فيلمسازي فيلم كوتاه و مستند/ داستاني «عيد قربان» (مراسم عيد قربان از ديد قرباني) مي باشد كه برنده جوايز بسياري از جشنواره هاي مختلف از جمله جشنواره فيلم سان فرانسيسكو 2006 شده است.

 چهره ها در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

عکس های جالب ماه چهره خلیلی در کنار همسر و فرزندش در شب هالووین

عکس بسیار زیبای ماهچهره خلیلی در تیزر سینمایی کتاب رویای نیمه شب

ماه چهره خلیلی: همسرم می گوید دیگر بچه نمی خواهد! / گفتگوی خودمانی با بازیگر باردار

ماه چهره خلیلی بعد از سه ماه بستری شدن به خاطر شکستن کمر

ماه چهره خلیلی ، بازیگر زن 40 ساله و یک سلفی لاکچری! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماه‌چهره خلیلی در جشنواره فیلم فجر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..