تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهتاب کرامتی در مراسم تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر +عکس

تاریخ نشر : چهارشنبه 20 بهمن 1395 مشاهده : 122 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

مهتاب کرامتی در مراسم تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر : در آئین تجلیل از نامزدهای سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر، مهتاب کرامتی در بخش بهترین فیلم مستند مورد تقدیر قرار گرفت.

مهتاب کرامتی

 آئین تجلیل از نامزدهای سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور حجت‌اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد حیدری دبیر جشنواره و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در خانه همایش برگزار شد.

مهتاب کرامتی

از جمله تقدیرشدگان، نامزدهای بخش بهترین فیلم مستند بودند که شامل حسام اسلامی برای «متهمین دایره بیستم»، یاسر خیر برای «آهستگی»، مهدی همایونفر برای «بزم رزم»، مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی برای «صفر تا سکو» و آبان عسگری و محمد کارت برای «آوانتاژ» بودند.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

مهتاب کرامتی: نه نوشابه می‌خورم ، نه آرایش می‌کنم ( مصاحبه ایی جالب با مهتاب کرامتی )

مهتاب کرامتی در کنار دخترش+ تصاویر

عکس های جدید مهتاب کرامتی در آفریقا

مهتاب کرامتی و مصطفی زمانی در شانگهای چین ! + عکس

جشن تولد 44 سالگی مهتاب کرامتی +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهتاب کرامتی در مراسم تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..