تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر مهران غفوریان در خصوص استعداد حمید فرخ‌نژاد و فیلم توقیفی +عکس

تاریخ نشر : چهارشنبه 20 بهمن 1395 مشاهده : 112 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

نظر مهران غفوریان در خصوص حمید فرخ‌نژاد و فیلم توقیفی: حمید فرخ نژاد پتانسیل بالایی در فیلم های های کمدی موقعیت دارد

نظر مهران غفوریان در خصوص حمید فرخ‌نژاد

مهران غفوریان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما  در خصوص تصمیم به کارگردانی در سینما، گفت: سال آینده با منصور سهراب پور یک فیلم کمدی جدی را با بازیگرانی مطرح کار خواهم ساخت.

وی از آخرین وضعیت «زیر آسمان شهر» خبر داد و بیان کرد: احتمالا بعد از عید و در شروع سال جدید، ساخت این مجموعه را شروع می کنم. البته ساخت این دو اثر سینمایی و تلویزیونی بستگی به شرایط دارد که بستر هرکدام فراهم شد آن را خواهم ساخت.

این بازیگر با اشاره به فضای کمدی سینما تصریح کرد: از برخی فیلم‌های طنزی که از ما می بینید، راضی نیستم و آن‌ها را قوی نمی‌دانم اما استاندارد آن‌ها برای فروش خوب است. اگر روند «گشت 2» مانند یک آن باشد دوست خواهم داشت. بخصوص انتخاب حمید فرخ نژاد که بسیار درست است چون ثابت کرده پتانسیل بالایی برای بازی در کمدی‌های موقعیت را دارد.

غفوریان درباره تمایلش به حضور فیلم کاهانی در جشنواره فیلم فجر، خاطر نشان کرد: تمایل داشتم این فیلم هم در جشنواره فیلم فجر دیده شود چون فیلم خوبی است و هم من خوب بازی کردم.

 مهران غفوریان

سینما خبر

اخبار مرتبط:

مهران غفوریان داماد شد / جشن عروسی مهران غفوریان با حضور بازیگران، دی ماه 93 + تصاویر

مهران غفوریان فینالیست خندوانه شد

سلفی مهران غفوریان و همسرش در پشت صحنه مجوعه محله گل و بلبل

مراسم بله برون مهران غفوریان ، 9 اسفند ماه 92

عکسهای دیدنی فروشگاه آجیل مهران غفوریان !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر مهران غفوریان در خصوص استعداد حمید فرخ‌نژاد و فیلم توقیفی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..