تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با خرید آنر 6 ایکس جایزه بگیرید

هواوی شرایطی برای خریداران گوشی Honor 6x در ایران فراهم کرده است که با خرید این دستگاه، می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند و جایزه بگیرند.

Honor 6x عضو جدیدی از خانواده آنر، زیرمجموعه هواوی است. این گوشی یکی از دستگاه‌های خوش‌ساختی است که در بخش میان‌رده بازار قرار می‌گیرد. بررسی آنر 6 ایکس را می‌توانید در مطلب «بررسی گوشی آنر 6 ایکس هواوی» بخوانید.

جشنواره هواوی به مدت ۱۰ روز از ۲۱ تا ۳۰ بهمن برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌‌های هایپراستار، و با خرید یک دستگاه گوشی Honor 6X علاوه بر دریافت کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی و فلش مموری OTG با حجم ۳۲ گیگابایت، در قرعه‌کشی هدست‌های حرفه‌ای هارمن کاردن نیز شرکت کنند.

آنر 6X دارای بدنه فلزی است و نمایشگر آن حاشیه‌ کمی دارد. این گوشی که به دوربین دوگانه ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است، از دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

این گوشی به نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن Full HD و شیشه‌ 2.5D، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی در نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت، پردازنده‌ هشت هسته‌ای کرین ۶۵۵ با معماری ۶۴ بیتی و لیتوگرافی ۱۶ نانومتری و پردازنده‌ گرافیکی Mali T830 MP2 مجهز شده است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. هواوی برای Honor 6x باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است که از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد.

آنر 6 ایکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با خرید آنر 6 ایکس جایزه بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..