تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در قم+عکس

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در قم+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد کرمی رییس پلیس Police آگاهی قم در راستای این خبر گفت: با افزایش پرونده های سرقت Stealing داخل خودرو تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این سارق حرفه ای وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با حضور در محل های سرقت و تحت نظر قرار دادن این مناقطق موفق به شناسایی سارق جوانی شدند که در عملیاتی غافلگیرانه دزد The Thief حرفه ای در زمان دستبرد از یک خودرو دستگیر شد.

سرهنگ کرمی ادامه داد: متهم در بازجویی ها زمانیکه در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت به 30 سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و برای سیر مراحل قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان با هشدار به مالکان وسائل نقلیه ای که به دلایلی مجبور هستند خودروی خود را در بیرون از خانه پارک کنند، تاکید کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی را هرگز در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در قم+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..