تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگرد علی دایی: پرسپولیس قهرمان امسال لیگ ایران است

شاگرد علی دایی: پرسپولیس قهرمان امسال لیگ ایران است

مدافع تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، احمد آل‌نعمه در خصوص نتایج ضعیف نفت تهران در چند هفته اخیر لیگ برتر گفت: ما در چند بازی با مشکل مصدومیت و محرومیت بازیکنان مواجه شدیم و اشتباهات داوری هم به ضرر نفت بود. البته نمی‌خواهم بگویم مشکل فنی نداشتیم و باید در بازی‌های بعدی کمترین اشتباه را داشته باشیم. این هفته با پیکان بازی داریم و اگر این تیم را شکست بدهیم با آنها هم‌امتیاز خواهیم شد. ما محکوم به شکست دادن حریف‌مان هستیم.

وی با اشاره به اضافه شدن آندرانیک تیموریان به نفت تهران و اینکه برخی معتقدند او اُفت کرده است، اظهار داشت: آندو اُفت نکرده و خیلی خوب تمرین می‌کند. آندو قطعاً می‌تواند در ادامه بازی‌ها به ما کمک کند. ما در بازی‌های سرنوشت‌ساز خصوصاً در فینال جام حذفی به تجربه او نیاز داریم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه کدام تیم در فصل جاری قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: شانس اول قهرمانی پرسپولیس است و تراکتورسازی، استقلال و ذوب‌آهن شانس کمتری نسبت به این تیم دارند. به نظر من پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

تسنیم

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگرد علی دایی: پرسپولیس قهرمان امسال لیگ ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..