تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 37 هزار زائر از استان قزوین به کربلا اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علیرضا کلانتری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان قزوین ضمن گرامیداشت و تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های بزرگ در نظام جمهوری اسلامی بوده که مردم در با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ و مستکبران را خواهند داد.

وی بیان کرد: اعزام زائران به عتبات، حج عمره و تمتع از وظایف اصلی سازمان حج و زیارت بوده که به سبب مسائلی اعزام به حج در حال حاضر مسدود است.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین تصریح کرد: براساس آمارها میزان اعزام زائران در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته به طوری که در سال 94، 22474 نفر و امسال 37380 زائر به عتبات اعزام شده‌اند.

کلانتری با اشاره به وضعیت سفر به سوریه گفت: در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت کشور و وزیر جهانگردی سوریه مقرر شده هیئتی جهت بررسی وضعیت امنیت زائران اعزام شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی گروه‌های غیرمجاز و بدون مجوز اقدام به اعزام زائران به عتبات عالیات می‌کنند که این مهم مشکلات بسیاری و در برخی مواقع جبران‌ناپذیر برای زائران در پی خواهد داشت.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین افزود: خوشبختانه تاکنون برای شهروندان قزوینی که به صورت گروه‌های آزاد به عتبات مشرف شده‌اند مشکل حادی ایجاد نشده اما این امر نیازمند بررسی و پیشگیری است.

کلانتری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 27 دفتر حج و زیارت مجاز در استان قزوین فعالیت می‌کنند که شهروندان باید از طریق این دفاتر اقدام به سفر کنند.

وی با بیان این مطلب که تعامل خوبی با دستگاه قضاء استان جهت مقابله با گروه‌های غیرمجاز صورت گرفته است عنوان کرد: براساس ارزیابی‌ها هم‌اکنون پرونده 12 گروه غیرمجاز که اقدام به اعزام زائران می‌کنند، در محاکم قضایی در حال بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 37 هزار زائر از استان قزوین به کربلا اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..