تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالان قرآنی باید همواره در صحنه باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود صفی یاری ظهر چهارشنبه در دیدار فعالان قرآنی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با توجه به منویات  مقام معظم رهبری در خصوص قرآن کریم، افزود: انقلاب اسلامی قرآن را به ما بازگرداند.

وی اظهار کرد: قرآن هویت جامعه اسلامی ایران است و با پیروزی انقلاب اسلامی قرآن و احکام اسلامی در بطن مردم ایران ورود پیدا کرد  و برای این کار خون های زیادی ریخته شده است و باید این مهم را حفظ کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه گفت: قرآن کتاب بصیرت و روشنگری است و جلسات و مخافل قرآنی و تفسیری نیز باید از این ویژگیها به صورت حداکثری برخوردار باشند .

صفی یاری  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سالهای ۹۲ و ۹۳ گفت: باید حواس مان باشد که مکتب فکری امام خمینی (ره)  تعریف و تبیین شود و شاخصه  مکتب فکری امام را باید از رهبری شنید.

وی تاکید کرد:  باید فعالان و جامعه قرآنی روی اثبات اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی تحلیل داشته باشند ولی  متاسفانه امروز فعالان قرآنی مدیریت صحنه را واگذار کردند.

صفی یاری با بیان اینکه در این برهه زمانی باید شبکه قرآنی به صورت شبکه ای وارد کار شوند و حضور موثری داشته باشند، یاد آورشد: انقلاب ما قرآنی است و باید سبک زندگی و صحنه مدیریت قرآنی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالان قرآنی باید همواره در صحنه باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..