تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأمین امنیت آمریکا در گرو پیروزی در پرونده ممنوع السفرها است

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیام توئیتری از عزم دولت خود برای پیروزی در پرونده مربوط به لغو دستور اجرائی اش درباره محدودیت در سفر اتباع ۷ کشور مسلمان به این کشور خبر داد.

رئیس جمهور آمریکا در این توئیت اعلام کرد: اگر آمریکا در این پرونده به پیروزی نرسد؛ که البته باید موفق شود، هرگز نمی توانیم به امنیت و ایمنی دست یابیم که متعهد به تأمین آن هستیم.

لازم به ذکر ست، پس از اینکه ترامپ با صدور دستوری از ممنوعیت سفر اتباع ۷ کشور مسلمان به این کشور خبر داد، دادگاهی در شهر «سیاتل» طی حکمی آن را به صورت موقت لغو کرد.

دولت ترامپ در پی این اقدام و برای لغو حکم این قاضی، از دادگاه دیگری تقاضای بررسی فوری پرونده مذکور را مطرح نمود؛ لیکن این دادگاه حکم خود را مبنی بر لغو فوریت بررسی اعلام و موضوع را به صورت عادی در دستور کار خود قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأمین امنیت آمریکا در گرو پیروزی در پرونده ممنوع السفرها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..