تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه استقلال تا دیدار با پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان بعد از پیروزی با ارزشی که مقابل السد به دست آوردند، امروز یک تمرین ریکاوری کردند و فردا نیز با تشخیص منصوریان تمرینات این تیم تعطیل شد. آبی پوشان روز جمعه یک تمرین کامل می‌کنند و بعد از تمرین روز جمعه راهی هتل المپیک می شوند تا اردوی خود را برای دیدار با پرسپولیس آغاز کنند.

منصوریان تصمیم گرفت تا قبل از دربی هم درست مثل بازی با السد، تیمش را از دو روز مانده به بازی به اردو ببرد تا با یک اردوی شبانه روزی ۴۸ ساعته به استقبال دربی برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه استقلال تا دیدار با پرسپولیس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..