تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت برگزاری دربی 84 و نحوه بلیت فروشی

چهارشنبه، 20 بهمن 1395 ساعت 16:222017-02-08ورزشي

رییس کمیته مسابقه های لیگ برتر گفت: بلیت فروشی فقط به صورت الکترونیکی انجام می شود و هیچ بلیتی در ورزشگاه فروخته نمی شود و هموطنان ما بدون تهیه بلیت راهی ورزشگاه نشوند.

- سعید فتاحی رییس کمیته مسابقه های سازمان لیگ، درباره دیدار تیم های است.

رییس کمیته مسابقه های سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در این دیدار هم مانند دیدارهای گذشته قسمت های مربوط به هواداران استقلال خالی بماند گفت: در داربی گذشته هواداران پرسپولیس علاوه بر بلیت های خود بلیت های مربوط به بخش هواداران استقلال را هم خریداری کردند اما در بخش مربوط به هواداران پرسپولیس نشستند که در تصاویر تلویزیونی هم مشخص بود که تراکم هواداران پرسپولیس بیشتر از بخش هواداران استقلال است و در نتیجه سکوهای استقلالی خالی ماند.

ان شاءالله به دنبال این هستیم که برای طبقه دوم هم گیت های ورودی در نظر بگیریم و هواداران در بخش هایی که پیش از این قطعی کردند اسکان پیدا کنند.

فتاحی در واکنش به اینکه تغییرات ویژه ای را برای این بازی در نظر گرفته اند گفت: ما 240 بازی در طول لیگ برگزار می کنیم که دو بازی داربی است و حساسیت خاص خودش را دارد اما این بازی هم مانند بازی دیگر انجام می شود.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی درهای ورزشگاه باز می شود گفت: با توجه به اینکه این دیدار ساعت 15 برگزار می شود درهای ورزشگاه حول و حوش 10 یا 11 باز خواهد شد.

رییس کمیته مسابقه های سازمان لیگ همچنین در پاسخ به این سوال که چرا ساعت داربی را به ساعات پایانی روز موکول نکردند تا هواداران راحت تر به ورزشگاه بیایند گفت: ما در این باره جلسه گذاشتیم و می توانستیم بازی را قبل از اذان یا بعد از اذان برگزار کنیم اما با توجه به اینکه اذان مغرب حول و حوش ساعت 5 و 6 بعداز ظهر است و این ساعت همزمان با پیک ترافیک اتوبان تهران کرج است تصمیم گرفتیم بازی را زودتر از اذان برگزار کنیم تا هواداران به برنامه روتین و مدونی ندارد.

شک نکنید که این اشکال از سویAFC است اما خوشبختانه با درخواستی که ما دادیم این بازی در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار می شود.


کلید واژه ها: هواداران - هواداران پرسپولیس - هواداران استقلال - برگزار - ورزشگاه - بازی - سازمان لیگ - استقلال - پرسپولیس - مسابقه - دیدار - ساعت - داربی - فروشی - تهران کرج - شنبه - لیگ برتر - حساسیت - دوشنبه - برنامه - ترافیک - تصاویر - تهران - تصمیم - تراکم - واکنش - هایی - مغرب - دربی - سعید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت برگزاری دربی 84 و نحوه بلیت فروشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..